Campanii de educaţie şi prevenţie destinate pacienţilor se vor derula în 462 de spitale şi clinici medicale din 118 oraşe în urma semnării unui parteneriat între Ministerul Sănătăţii şi Reţeaua Info-Sănătate.

Potrivit unui comunicat de presă al Reţelei Info-Sănătate, parteneriatul are ca scop susţinerea programelor de prevenţie ale ministerului la nivel naţional, prin comunicarea mesajelor-cheie către pacienţii din spitale şi clinici medicale pe durata aşteptării în vederea realizării consultaţiilor medicale.

„Un obiectiv prioritar al Ministerului Sănătăţii este realizarea unei legi speciale privind prevenţia”, a afirmat ministrul Eugen Nicolăescu, cu ocazia semnării protocolului de colaborare.

O parte importantă a comunicării se realizează prin reţeaua de ecrane LCD Info-Sănătate DigitalNet, cea mai extinsă reţea de comunicare şi informare de tip digital signage din România, cu o audienţă de peste 1.200.000 de pacienţi lunar. Formatul video asigură o comunicare atractivă şi dinamică a programelor de prevenţie derulate de Ministerul Sănătăţii, iar prin repetarea conţinutului editorial la intervale de 20-30 de minute se asigură o informare a tuturor pacienţilor.

Programele de prevenţie şi educaţie ale Ministerului Sănătăţii se vor derula şi prin intermediul reţelei de afişaj indoor gestionată de Reţeaua Info-Sănătate, formată din peste 1.500 de spaţii amplasate în sălile de aşteptare din spitale şi clinici medicale.

„Din păcate, românii devin foarte conştienţi de importanţa prevenţiei abia atunci când se îmbolnăvesc. Prin difuzarea programelor de prevenţie în sălile de aşteptare, dorim să creştem impactul mesajelor educaţionale legate de prevenţie. Mulţumesc managerilor de spitale şi clinici, parteneri Info-Sănătate, pentru că au înţeles importanţa comunicării către pacient şi susţin acest proiect de educaţie continuă a pacienţilor”, a declarat Ovidiu Brazău, preşedintele Reţelei Info-Sănătate.