IBM, HP, BRD Groupe Société Générale, Orange, Coca-Cola HBC sau Google se numără pintre companiile prezente la cea de a 3-a ediție a proiectului de carieră și inovație pentru tinerii talentați din România, Career Innovation Week. Evenimentul este structurat în patru zile, fiecare zi fiind dedicată unui domeniu de activitate și cuprinzând o serie de workshop-uri, studii de caz, sesiuni de discuții și interviuri de 15 minute cu reprezentanții unora dintre cele mai bine cotate companii de pe piață, spun organizatorii.

Proiectul este adresat studenților și masteranzilor cu rezultate academice deosebite, implicați în activități extracurriculare, membri în organizații studentești și persoane cu experiența internațională.

Google-Logo

La ediția din această toamnă organizatorii estimează că se vor înscrie peste 2 000 de studenți, absolvenți și masteranzi. Dintre aceștia vor fi selectați 800 de finaliști pentru zilele proiectului.

„În urma centralizării informațiilor primite la edițiile anterioare Career Innovation Week, a reieșit faptul că aproximativ 40% dintre cei care au participat într-una din zilele evenimentului au fost selectați pentru programele de internship sau management trainee deschise de companiile participante și ulterior angajați în cadrul companiei respective”, afirmă Andreea Balaci, Project Manager al Career Innovation Week.

Printre companiile prezente în cadrul ediției din acest an se numără: IBM, Phi Partners, HP, BRD Groupe Société Générale, Endava, Mondelēz România, Orange, Groupama Asigurări, L’Oréal România, Unilever, Ursus Breweries, Coca-Cola HBC, Google, Saatchi & Saatchi, Storience, Infinit Solutions, Brandfusion, The Academy at PwC, Carnation Group, Allevo, CFA Society.