Yahoo a anunţat profit şi vânzări pentru trimestrul al treilea mai mari decât anticipau analiştii, ca urmare a cererii pentru publicitate online şi a măsurilor de reducere a costurilor implementate de directorul general, Marissa Mayer, adus de la rivalul Google pentru a reorganiza compania.

Profitul pe acţiune în trimestrul al treilea a fost de 35 de cenţi pe acţiune, excluzând anumite elemente excepţionale, în timp ce vânzările, fără transferurile către site-urile partenere, s-au situat la 1,09 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg. În medie, analiştii estimau profit de 26 de cenţi, la venituri de 1,08 miliarde de dolari.

Profitul atribuibil acţionarilor Yahoo a urcat la 3,16 miliarde de dolari, de la 293,3 milioane de dolari în urmă cu un an, ca urmare a unui câştig de 2,8 miliarde dolari înregistrat din vânzarea unei participaţii la Alibaba Group.

Într-o schimbare de strategie, Yahoo nu a mai anunţat estimări privind rezultatele companiei. Google, unde Mayer a lucrat înainte de a veni la Yahoo, nu publică, de asemenea, estimări pentru propriile rezultate.