Primarul municipiului Sibiu, Klaus Iohannis, a prezentat, joi, primul pliant turistic editat în acest an, care anunţă tema generală pe care Primăria o va promova, anume Sibiu Smart, ce subliniază latura universitară a oraşului.

Primăria Sibiu a editat şi tipărit, la începutul lunii ianuarie, primul pliant turistic care anunţă tema anului 2013, anume Sibiu Smart. Pliantul inscripţionat cu logo-ul Sibiu Smart este împărţit în 19 secţiuni care prezintă principalele atracţii ale Sibiului, de la evenimente culturale la plimbări cu trăsura sau cu bicicleta prin împrejurimile oraşului.

Pliantul a fost tipărit în limba germană, în 5.000 de exemplare, special pentru Târgul de Turism din Viena care este în plină desfăşurare.

Variantele în limba română şi engleză vor fi tipărite în următoarea perioadă şi vor fi disponibile turiştilor cu titlu gratuit, în centrele de informare turistică administrate de Primăria Sibiu.

Primăria Sibiu a propus ca tema generală pentru proiectele pe care le cofinanţează prin agenda culturală în 2013 să fie Sibiu Smart, subliniind astfel latura universitară şi academică a Sibiului, după ce tema anului 2012 a fost Sibiu Baroc Update.