Aproape 460.000 autovehicule Dacia au fost vândute în 2012 la nivel global, în creștere cu 4,8% față de 2011, a anunțat compania românească. Cele mai mari piețe au fost Franța, Germania și Algeria. Scăderea masivă din România este explicată prin incertitudinile și criza de anul trecut, cu efecte severe în ceea ce privește creditarea persoanelor fizice.

2012 a reprezentat un an crucial pentru evoluția gamei Dacia, fiind punctat de lansarea a șase modele noi. Aceasta a permis mărcii Dacia să-și reînnoiască oferta de produse, prin introducerea noilor modele Logan, Sandero și Sandero Stepway. În plus, au fost abordate în premieră noi segmente de piață, cum ar fi cel al vehiculelor de familie și al vehiculelor combi, cu modelele Lodgy, Dokker și Dokker Van.

Pe piețele externe Dacia a înregistrat în cursul anului 2012 o creștere cu 8% a vânzărilor, principalele performere fiind piețele din zona Euromed (nordul Africii și bazinul mediteranean), cu o creștere de 26,6%.

Dacia a rămas liderul pieței din România, deși vânzările au scăzut dramatic (-30%).

În clasamentul pe modele, Logan sedan a rămas cel mai bine vândut model de pe piața românească, cu 9.208 unități comercializate, urmat de Duster, cu 5.447 de unități și de Logan MCV, cu 1.940 de unități.