România, ţara unde omul trăieşte în armonie cu natura este mesajul noilor clipuri de promovare care vor să atragă turişti. Ţara noastră e descrisă drept locul unde încă se pot găsi peisaje şi tradiţii neatinse de vreme şi modernitate. Clipurile vor fi difuzate de Travel Channel, timp de un an. Tot sub simbolul turistic inventat în mandatul Elenei Udrea, celebra frunză.

„Există un loc unde natura e încă neatinsă de om. Şi, în afara satelor şi oraşelor, omul trăieşte în armonie cu natura.  România, un loc unde modernitatea şi tradiţia coexistă ca în niciun alt loc din lume”.

Aşa e descrisă România în noile clipuri de promovare. Ele vorbesc despre peisaje, locuri şi animale ferite de noile „câştiguri” ale modernităţii. Nu lipsesc nici imaginile cu oameni la coasă sau care ară cu pluguri vechi, tradiţionale.

„Trecând prin acest peisaj rustic, cu şure aurii de fân şi sate medievale, e uşor să crezi că te-ai întors în timp”.

Tot în România te poţi bucura de viaţa sănătoasă de la ţară unde se face vin de casă şi se mănâncă eco. Filmuleţele vorbesc şi despre animalele pe care le poţi întâlni în pădurile de pe la noi.

Un număr de 24 de filme scurte vor promova brandul de turism şi tradiţiile româneşti. Ele au costat aproape 900 de mii de euro, cu patru milioane mai puţin decât cele trei clipuri de promovare făcute în 2011, care au costat 4,9 milioane de euro.